.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


اگر در جستجوی اسباب بازی هایی هستید که برای الهام بخشیدن ، آموزش و شعله ور ساختن تخیل ساخته شده اند ، مادر لود را برای زمان بازی پیدا کرده اید! در نی نی پارسه ، ما یک سیستم بسیار منحصر به فرد داریم که به شما کمک می کند بهترین اسباب بازی ها را برای بچه ها در هر سنی مشخص کنید. ما به جای اینکه بر اساس حداقل سن توصیه شده به اسباب بازی ها برچسب بزنیم ، در واقع مجموعه ای از اسباب بازی های مناسب سن خاص را ایجاد و درمان می کنیم. به عبارت دیگر ، چه به دنبال بهترین اسباب بازی ها برای کودکان 2 ساله باشید و چه اسباب بازی هایی با محوریت خلاقیت برای کودکان 6 ساله می خواهید ، چیزی را خواهید دید که برای آموزش ، سرگرمی و الهام بخشی طراحی شده است!

برای یافتن اسباب بازی های کودک ، اسباب بازی های کودکان نوپا و اسباب بازی های کودکان که به طور خاص توسط والدین ، ​​معلمان و سازندگان اسباب بازی توصیه می شوند ، روی یک محدوده سنی خاص کلیک کنید. چه چیزی باعث می شود که یک اسباب بازی به طور خاص برای محدوده سنی خاصی مناسب باشد؟ علاوه بر ملاحظات ایمنی ، اسباب بازی های متناسب با سن تحریک کننده و قابل دسترسی هستند. ما تعداد زیادی از اطلاعات مربوط به بررسی محصول را جمع آوری کرده ایم (این کار را در نمودار مناسب بودن سن در هر صفحه محصول مشاهده خواهید کرد) ، بنابراین می توانید اسباب بازی مناسب را پیدا کنید.

یافتن بهترین اسباب بازی: بدون محدودیت ، بدون راهروهای صورتی
نی نی پارسه خوشحال است که به شما در یافتن اسباب بازی ها و هدایای عالی بزرگ نیز کمک می کند. در انتخاب ما عملا محدودیتی وجود ندارد و ما مفتخریم که اسباب بازی های کودکان غیر جنسیتی را برای کاوشگران کوچک در هر سنی ارائه می دهیم. ما معتقدیم که مهم است که کودکان بدون انتظار و محدودیت آزادانه به اکتشاف و بازی بپردازند.

در نی نی پارسه ، ما کاملاً خانواده محور هستیم. در واقع ، بنیانگذاران ما یک تیم زن و شوهر هستند که تجارت خود را با کمک پسر 10 ساله خود شروع کردند. و محصولات ما همه چیز درمورد گردهم آوردن خانواده برای سرگرمی ، بازیهای سازنده است!



:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

درباره کشور آذربایجان

جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای کناره دریای خزر و بزرگترین کشور در ناحیه جغرافیایی قفقاز بوده و پایتخت آن باکو است.  همسایگان آذربایجان شامل روسیه در شمال، ایران در جنوب، ارمنستان و ترکیه در غرب و گرجستان در شمال غربی آن است. رود ارس در شمال غربی ایران مرز بین دو کشور ایران و آذربایجان را تشکیل می دهد. آستارا، بیله سوار، پارس آباد مغان و جلفا مرزهای ورود زمینی ایران به آذربایجان می باشند.

در حدود 200 سال پیش آذربایجان از سرزمین های متعلق به ایران به شمار می آمد اما در طول جنگ ایران و روسیه، طی معاهدات گلستان و ترکمانچای از ایران جدا شده و به خاک روسیه پیوست. آذربایجان سال 1991 به استقلال رسید و در حال حاضر نوع حکومت آن جمهوری پارلمانی چند حذبی است. 

ترکی آذربایجانی زبان رسمی مردم این کشور بوده و در کنار آن تالشی، لزگی، کردی، روسی و تاتی نیز در برخی نقاط استفاده می شود. غالب مردم آذربایجان مسلمان هستند.

در سال های اخیر آذربایجان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب میان سفردوستان خصوصا ایرانیان شناخته شده شده است. آذربایجان برخلاف انتظار کشوری زیباست و جاذبه های گردشگری زیادی دارد که شما را غافلگیر می کند. از جمله اماکن دیدنی آذربایجان می توان به کوه سوزان، مرکز حیدر علی اف، قلعه دختر، موزه تاریخ، پارک ملی قوبوستان، پارک ملی ساحلی، معبد آتشگاه، قلعه شیروان شاه، کوه گل افشان و خیابان شهدا اشاره کرد.

​آیا برای ورود به آذربایجان نیاز به ویزا داریم؟

پاسخ این سوال مثبت است و ما برای ورود به خاک آذربایجان چه به صورت هوایی و چه زمینی، به ویزا نیاز داریم و باید قبل از سفر نسبت به دریافت آن اقدام کنیم. البته مدتی است که امکان اخذ ویزا در فرودگاه حیدر علی اف باکو برای ایرانیان فراهم شده است. 

برای ورود به جمهوری خودمختار نخجوان از جلفا، امکان اخذ ویزا از طریق گمرک مرزی جلفا برای مسافران امکان پذیر است. اما از این ویزا می توان تنها برای ورود به نخجوان استفاده کرد و در سایر مناطق این کشور فاقد اعتبار است. 

در مرزهای آستارا و بیله سوار ویزای آذربایجان از طریق گمرک مرزی صادر نمی شود و برای سفر زمینی حتما می بایست قبل از سفر ویزا تهیه شود.

لازم به ذکر است که آذربایجان یکی از از کشورهایی است که متقاضیان ایرانی دریافت ویزای کانادا برای انگشت نگاری در سفارت کانادا به آن مراجعه می کنند. لذا جهت دریافت سریع ویزای آذربایجان می توانید به کارشناسان ما در نادیا پرواز مراجعه کنید تا در اسرع وقت ویزای خود را دریافت کرده و برای انجام امور انگشت نگاری به آذربایجان سفر کنید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای الکترونیک آذربایجان

  • اسکن دوصفحه اول گذرنامه ( گذرنامه باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد)
  • یه قطعه عکس 4*3 زمینه سفید


:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

آیا آیفون شما شکسته است؟ آیا حواستان پرت شد و در هنگام پیاده ‌روی از دست تان افتاد؟ آیا الان گوشی شما از وسط به دو نیم تبدیل شده است؟ چه کار باید کنید؟

اول اینکه، نباید خودتان را ببازید. این اتفاق ‌ها همیشه می ‌افتد. مطالعات اخیر نشان داده افرادی که اهل ورزش هستند، همیشه دچار این حوادث می‌ شوند (23 میلیون آمریکایی در حین تماشای یک رقابت ورزشی گوشی‌ شان دچار حادثه شده ‌است). از هر 8 نفر یک نفر، از روی هیجان گوشی ‌اش را پرتاب کرده ‌است. خیلی از آن ها به صورت ناخود آگاه، گوشی‌ شان را به درون لیوان نوشیدنی ‌شان پرتاب کرده ‌اند.

 

در روز های تعطیل نیز شرایط به همین شکل است، از هر 8 نفر یک نفر در طول مراسم جشن به یک وسیله الکترونیکی آسیب وارد کرده‌ است. اگر شما به گوشی خود آسیب وارد کرده ‌اید؛ خودتان را سرزنش نکنید و این نکته را به یاد داشته‌ باشید که خیلی‌ ها مثل شما به گوشی‌ شان آسیب وارد کرده‌ اند. با این قضیه کنار بیایید.

اغلب مرد ها در مکان هایی مثل گاراژ ها به گوشی خود آسیب وارد می ‌کنند در حالیکه خانم‌ ها در جایی مثل حمام بیشترین آسیب را به گوشی خود وارد کرده ‌اند.

شما باید با خود بی اندیشید که پس از آسیب دیدن گوشی چه کاری باید انجام بدهید. البته، شما باید آن را تعمیر کنید تا بتوانید مجددا از آن استفاده ‌کنید و این حادثه ‌ای که اتفاق افتاده است را تبدیل به یک خاطره آموزنده کنید. با توجه به نوع آسیبی که گوشی شما دیده است به تعمیر متفاوتی نیاز خواهید داشت.

شما باید یک شیوه تعمیری خوب برای گوشی خود به کار بگیرید، زیرا اگر یک روش مناسب برای تعمیر گوشی خود انتخاب نکنید، مجددا نیاز خواهید داشت که آن را تعمیر کنید.

گاهی اوقات به مغازه مراجعه می‌کنید و برای تعمیر گوشی شما یک ضمانت سه ماهه ارائه می‌کند، اما به یاد داشته ‌باشید که هیچ کس دوست ندارد گوشی ‌اش سه ماه کار کند و مجددا خراب شود. البته اینکه برخی مغازه ‌ها ضمانت سه ماهه ارائه ‌کنند بسیار مرسوم است.

 

شما باید شرکتی را برای تعمیر گوشی خود انتخاب ‌کنید که دارای اعتبار خوبی باشد و قطعاتی را روی گوشی شما استفاده‌ کنند که کاملا تضمینی و خوب باشند، گروه Icracked تمام قطعاتی را که مورد استفاده قرار می‌ دهد ابتدا تحت تست ‌های خاصی قرار می ‌دهد و سپس آن‌ ها را در اختیار مهندسان تعمیر گوشی قرار می‌دهد. اگر این قطعات از قبل مورد آزمایش قرار نگیرند، ممکن است دچار اشکالاتی باشند و در نتیجه گوشی شما به خوبی تعمیر نمی‌ شود، به همین دلیل بسیار مهم است که قطعات تعویضی در ابتدا مورد آزمایش قرار بگیرند.

بسیار مهم است که شرکت تعمیر کننده گوشی از قطعات تست‌ شده و با کیفیت روی گوشی شما استفاده ‌کند (همان کاری که Icracked انجام می‌دهد). قطعات ارزان قیمت شاید خرج کمتری داشته ‌باشند اما معمولا با گذر زمان باعث نارضایتی شما می‌ شوند.

جدید ترین گوشی‌ های هوشمندی که امروزه عرضه می ‌شوند یا از یک صفحه محافظ آمریکایی ساخت شرکت کرونینگ که نام آن گوریلا گلس است استفاده می ‌کنند و یا از یک محافظ صفحه ژاپنی که شرکت آساهی با نام دراگون تریل می‌سازد، استفاده می ‌کنند.

هر دوی این گلس‌ ها در مقابل خراش، مقاومت بسیار زیادی دارند و هر دوی آن ها دارای خاصیت نشکن‌ بودن هستند و اگر شرکتی که می‌ خواهد گوشی شما را تعمیر کند یک گلس دیگر به غیر از این دو مارک را به شما بدهد، کیفیت محافظ صفحه شما پایین خواهد آمد.

حتی ممکن است این محافظ صفحه جدید، ظاهر جذاب‌ تری داشته‌ باشد، اما کیفیت آن نسبت به نسخه قبلی پایین‌ تر است. ممکن است میزان حساسیت آن پایین بیاید و گاهی اوقات صفحه گوشی به لمس شما واکنشی نشان ندهد و یا بر عکس خیلی حساسیتش بالا برود و مثلا در موقعی که گوشی درون جیب شما قرار دارد به صورت ناگهانی قفل آن باز شود.

یک نکته دیگر که می ‌تواند در این زمینه باعث نا امیدی شما شود این است که ممکن است گوشی شما زنگ بخورد و شما نتوانید به آن پاسخ بدهید (به خاطر مشکل تاچ گوشی) و در نتیجه تماس را از دست بدهید.

 

از دیگر قطعاتی که می‌ تواند با کیفیت پایین در گوشی شما به کار برود و باعث ناراحتی شما شود، باتری گوشی است. مخصوصا باتری ‌هایی که اوورهیت (دریافت گرمای بیش از اندازه) می ‌شوند. به هر حال یکی از دلایلی که افراد زیادی گوشی آیفون را انتخاب می ‌کنند این موضوع است که قطعات با کیفیتی درون آن به کار رفته است.

همانند Icracked مهندسان اپ استور نیز تنها از قطعات با کیفیت استفاده می‌ کنند و یک گوشی با کیفیت را در اختیار کاربر قرار می ‌دهند. البته در اپ استور شما باید مدت زیادی را در صف بمانید تا بتوانید یک محصول خوب دریافت ‌کنید در حالیکه در Icracked شما در کمترین زمان ممکن می ‌توانید از خدمات آن ها بهره ببرید.

پس از اینکه گوشی خود را تعمیر کردید به دو نکته توجه کنید: اول اینکه از روی احتیاط، از هر چیز با ارزشی که دارید بک ‌آپ بگیرید و دوم اینکه یک محافظ مناسب برای گوشی خود خریداری کنید.

منبع: https://myphone.ir/



:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

ویژگی های کسب درآمد با موبایل

کار کردن در هر جایی یکسری ویژگی ها دارد که قبل از وارد شدن به مبحث داغ کسب درآمد با موبایل بهتر است در ابتدا نگاهی بیاندازیم به ویژگی های بینظیر کسب درآمد از موبایل!

  • اولین ویژگی که کار کردن با موبایل دارد این است که امروزه دیگر گوشی های موبایلمان تبدیل به یک اعضایی از بدنمان شده اند و این بدین معنی میباشد که در همه جا و هر زمانی که بخواهیم میتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و کار هایمان را انجام دهیم! پس دیگر محدودیتی برای کسب درآمد ندارید!
  • دومین ویژگی این است که اکثر کسب و کار هایی که با موبایل راه اندازی میشوند، نیازی به هیچ سرمایه اولیه ندارند و تنها سرمایه مورد نیاز همان گوشی موبایل و اینترنت میباشد.
  • کسب درآمد با موبایل برای همه افراد در هر شغلی و هر سن و سالی امکان پذیر است و از این بابت هم هیچ محدودیتی ندارید!

 

کسب درامد با موبایل، بیشتر مناسب چه افرادی میباشد؟

 

قبل از آنکه به صورت کامل وارد مسئله کسب درامد با موبایل بشویم بهتر است بدانیم که اصلاً ایده کسب درامد با موبایل مناسب چه کسانی است و چه کسانی می توانند برای کسب درامد با موبایل وقت بگذارند و در این زمینه موفق شوند و سود زیادی را بتوانند کسب کنند؟

معمولاً وقتی که صحبت از کسب درامد با موبایل می‌شود مردم در مواجهه با این مسئله به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته اول آنهایی هستند اصلا اعتقادی به این قضیه ندارند و فکر می‌کنند که کسب درامد با موبایل یا کلا  کسب درآمد از اینترنت و هر کاری به غیر از کارهای فیزیکی قرار است یک کلاهبرداری باشد و یا اگر هم واقعا وجود داشته باشد، قرار نیست که طوری باشد که نتوانیم روی درآمد آن حساب باز کنیم!

دسته دوم از افراد هم اشخاصی هستند که معمولا وقتی که مواجهه با داستان کسب درامد با موبایل می‌شوند حتماً فکر می‌کنند که همه می توانند با داشتن یک موبایل به کسب درآمد بپردازند در حالی که اینگونه نیست.

معمولاً کسب درامد با موبایل بیشتر مناسب خانم های خانه دار و یا دانشجوها و دانش آموزان می باشد که در واقع کار و شغل اصلی آنها یک کار دیگری است که می‌خواهند در کنار آن  کارشان به یک کار نیمه وقتی هم تمرکز کرده و درآمدی نیز از این طریق برای خودشان کسب کنند.

بنابراین اگر دانشجو یا دانش آموزی هستید و یا یک زن خانه داری که بیشتر روزتان را بیکار می باشید می توانید با داشتن یک موبایل هوشمند و با دسترسی معمولی به اینترنت به کسب درامد با موبایل مشغول شوید.

 

کسب درامد با موبایل، چقدر سرمایه نیاز دارد؟

جواب این سوال می تواند هم پیچیده و هم بسیار ساده باشد. شما برای شروع هر کسب و کاری چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مجازی نیاز به یک سرمایه ابتدایی یا سرمایه فیزیکی دارید که بتوانید با قدرت کار تان را استارت زده و با پیشرفت بسیاری آن را جلو ببرید و این تقریباً در همه کارها یکسان است.

البته در این میان برخی از کارها نیز هستند که شما برای استارت زدن آنها به سرمایه بسیار زیادی نیاز دارید! ولی خوشبختانه کسب‌ درآمد با موبایل نیاز به هیچ سرمایه خاصی ندارد و در واقع تنها سرمایه‌ای که هر شخصی باید برای کسب درامد با موبایل آن را در میان بگذارد وقت خود و داشتن یک موبایل هوشمند و دسترسی به اینترنت می باشد که اگر این سه مورد را داشته باشد می‌تواند از همین امروز به کسب درامد با موبایل شروع کند.

البته اگر شخصی بخواهد سرمایه بگذارد که چه بهتر! این اشخاص می‌توانند با قدرت بیشتری کار را شروع کرده و استارت بزنند و سود خیلی بیشتری از شخصی که هیچ سرمایه ای در این کار نگذاشته است ببرد. کسب درامد با موبایل میتواند خیلی پیچیده و به قسمت های خیلی زیاد و متفاوتی تقسیم شود که ما سعی کرده ایم تا حدودی این مسئله را برایتان ساده سازی کنیم.

 

داستان تبدیل شدن موبایل به یک ابزاری برای کسب درآمد!

صدها سال پیش اگر شخصی می خواست تا کسب درآمد و یک منبع درآمدی داشته باشد حتماً باید یا در جایی کار می‌کرد و یا صاحب یک پلتفرم فیزیکی برای خدمات رساندن به مردم بود تا بتواند از این طریق منبع درآمدی برای خودش و خانواده‌اش داشته باشد. به هر حال هر کاری که در آن زمان می کردید مجبور بودید تا آن کار را با حضور فیزیکی خودتان و به صورت فیزیکی انجام دهید.

ولی با ظهور اینترنت و کامپیوتر این معادلات به طور کامل به هم ریخت و بسیاری از مردم کارهای خودشان را رها کرده و یا از صفر، کارشان را به صورت اینترنتی شروع کردند. بسیاری از کارهای نو ظهوری پیدا شدند که قبل از آن حتی مردم به فکرشان هم نمی رسید که بتوانند از این راهها یک منبع درآمدی داشته باشند!

به هر حال نعمتی به نام اینترنت باعث شد انسان ها بدون اینکه در جایی حضور فیزیکی داشته باشند و یا یک کار فیزیکی خاصی انجام دهند، بتوانند با یک سری از کارها و تماما از بستر اینترنت و یا تنها با یک کامپیوتر کسب درآمد داشته باشند.

مدتی طول کشید تا مردم واقعاً باور کنند که می‌شود از بستر اینترنت هم کسب درآمد داشت و بعد از مدتی تقریباً این پدیده طبیعی شد و بسیاری از مردم به این سمت گرایش پیدا کردند و در حوزه های مختلف اینترنتی و کامپیوتری شروع به کار کردن و یا ایجاد یک بیزینس اینترنتی نمودند.

اینها همه در حالی است که امروزه تقریباً ۳۰ تا ۴۰ درصد از بیزینس هایی که امروزه می بینیم کارشان را علاوه بر این که به صورت فیزیکی، به صورت اینترنتی و مجازی هم دنبال می‌کنند و حتی بسیاری از بیزینس های قدرتمند کاملاً در بستر اینترنت شکل یافته‌اند و سالیان سال است که میلیاردها و یا حتی خیلی بیشتر از میلیاردها سود ماهانه کسب می‌کنند. این بدین معنی است که ما شاهد یک تغییر اساسی در شیوه های کسب درآمد انسان ها هستیم.

امروزه با پیشرفته تر شدن گوشی های موبایل متوجه این نکته هستیم که کم کم این ویجت های کوچک که در ابتدا تنها با هدف ارتباط برقرار کردن ساده ساخته شده بودند، امروزه برای خودشان تبدیل به یک کامپیوتر پیشرفته شده اند که در هر کجا و هر جایی میتوانیم از آنها برای انجام دادن کارهایی استفاده کنیم که قبلا برای انجام دادنشان به یک کامپیوتر نیاز بود! همین مسئله باعث شد تا این دستگاه ها تبدیل به یک ابزاری قدرتمند برای کسب درآمد از اینترنت بشوند!

به صراحت میشود گفت که داستان پیشرفت موبایل ها تا جایی پیش خواهد رفت که مردم کاملا باور کرده و به این موضوع عادت کنند که میشود تنها با یک گوشی هوشمند هم کسب درآمد فوق العاده ای انجام داد!

اگر هنوز هم باور نمیکنید که واقعا تنها با داشتن یک عدد گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت میشود کسب درآمد کرد! در ادامه مطلب برایتان راه هایی را که میتوانید از آنها تنها با یک گوشی موبایل کسب درآمد کنید را معرفی کرده ایم.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

 

Vidyo Healthcare Philips در تقریباً چند سال ، کنفرانس ویدیویی بسیار پیشرفت کرده است ، از چیزی که نیاز به راه اندازی سخت افزارهای گران قیمت و پیچیده دارد تا مواردی که دسترسی بیشتر صاحبان گوشی های هوشمند ، رایانه های لوحی و رایانه به آن آسان است. استفاده از ویدئو برای ویزیت های مجازی در مراقبت های بهداشتی کمی پیچیده تر است - اتصال باید قابل اعتماد باشد و سرویس HIPAA سازگار باشد تا از اطلاعات پزشکی بیمار محافظت کند - اما با این وجود ویزیت های مجازی به عنوان یک روش جدید برای ارائه خدمات درمانی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

برای رزرو یا ارتباط آنلاین با دکتر با سایت دکتر یاب همراه باشید.

بکی وای ، سخنگوی سرویس ویدئویی آنلاین VSee ، در حاشیه نشست انجمن پزشکی پزشکی آمریكا (ATA) این هفته در آستین به MobiHealthNews گفت ، از حدود 900 میلیون ویزیت پزشكی كه در سال گذشته در ایالات متحده انجام شده است ، حدود 50 درصد آنها می توانست از راه دور انجام شود.

البته ویزیت های مجازی نمی توانند همه کارهایی را که پزشک می تواند حضوری انجام دهد انجام دهد. اما در معاینه مراقبت های اولیه به طور متوسط ​​، بیمار حدود 7 دقیقه به پزشک مراجعه می کند. در این زمینه ، درک مزیت قطع وقت اضافی و استفاده حداکثری از یک بازدید کوتاه کار سختی نیست. بسیاری از سخنرانان ATA اظهار داشتند که بازدیدهای مجازی فقط جایگزینی "به اندازه کافی خوب" برای زمانی نیست که بازدید "واقعی" امکان پذیر نیست. از بسیاری جهات ، بازدیدهای مجازی در واقع برتر هستند.

1) برای بیمار و پزشک مناسب است

Vidyo ، نرم افزار کنفرانس ویدئویی سازگار با HIPAA را با سازگار با دستگاه ارائه می دهد ، در ATA برای ارائه خدمات کنفرانس ویدیویی به کنسرسیوم سلامت قبیله ای آلاسکا ، قراردادی را در ATA اعلام کرد که 2500 ارائه دهنده در 200 سایت مختلف را به بیماران متصل می کند. اتصال افراد برای مراقبت در مناطق روستایی یک مورد استفاده کلاسیک است که در آن بازدید ویدئویی بسیار راحت تر از یک مراجعه حضوری است ، اما از تنها چنین موردی دور است.

بارب جانستون ، مدیر عامل و بنیانگذار کلینیک آنلاین HealthLinkNow ، گفت خدمات شرکت وی برای بیمارانی که بخاطر PTSD نمی خواهند خانه خود را ترک کنند مفید است. بیماران مبتلا به نوزاد جدید که تحت درمان افسردگی پس از زایمان قرار دارند. و بیمارانی که در زندان هستند ، از جمله بیمارانی که می توانند در معرض آسیب رساندن به روانپزشک خود باشند. تمرین وی همچنین مراقبت از روانپزشکی را در زمینه مراقبت های اولیه ارائه می دهد.

جانستون گفت: "ما در همه موارد ارتباط برقرار کرده ایم و این فوق العاده بوده است." "بیماران ترجیح می دهند در مطب پزشك عادی خود به یك ارائه دهنده خدمات بهداشت روان مراجعه كنند. هیچ كلاله ای وجود ندارد. در صورت لزوم ما به آن پرتو می زنیم و در صورت عدم نیاز از مسیر خارج می شویم."

سرویس هایی مانند VSee و Vidyo بر روی تعداد فزاینده ای از دستگاه های مصرف کننده کار می کنند و سعی دارند سریع و آسان برای بیمار بارگیری شوند.

دکتر ری دورسی ، مدیر پزشکی از راه دور مغز و اعصاب در پزشکی جان هاپکینز گفت: "بیماران به من گفته اند ، قبل از اینکه مجبور باشم نیم روز مرخصی بگیرم - حالا من زود کار را ترک می کنم." "ما می توانیم به جایی برسیم که افراد بدون اینکه به مراقبت از خود فکر کنند ، در مورد محل زندگی یا بازنشستگی خود تصمیم بگیرند. آنها می توانند در جایی که می خواهند زندگی کنند و مراقبت از آنها حاصل خواهد شد."

2) اتاق انتظار مجازی از اتاق فیزیکی بهتر است

هیچ کس واقعاً دوست ندارد در اتاق انتظار پزشک منتظر بماند. گذشته از مزاحمت کلی انتظار ، برای افراد بیمار مشکل است که خود را با افراد بیمار دیگر محاصره کنند ، به ویژه برای افراد مسن یا کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.

VSee's Wai گفت: "به نظر می رسد خط مونتاژ باشد." "شما می توانید در خانه خود صبر کنید ، راحت باشید."

جانستون در HealthLinkNow یک اتاق انتظار مجازی را اجرا کرده است که انیمیشن های مربوط به سلامتی را جایگزین مجلات قدیمی می کند. در حالی که بیماران منتظر آماده شدن پزشک خود برای ویزیت مجازی هستند ، آنها به آن مطالب آنلاین که مخصوصاً برای سرگرمی و آموزش بیمار در مورد خطرات سلامتی تهیه شده است ، دسترسی دارند.

3) افزایش مشارکت بیمار به لطف اشتراک صفحه نمایش

ویدئو کنفرانس فقط به پزشکان و بیماران اجازه نمی دهد چهره یکدیگر را ببینند. VSee یک پلت فرم در ATA را به نمایش گذاشت که به پزشکان امکان می دهد نمودار بیمار یا سابقه رادیولوژی گذشته را بیاورند و در حین مکالمه آن را با یک قلم مجازی حاشیه نویسی کنند. این به پزشک کمک می کند بینایی بسیار خاصی را به بیماران نشان دهد. یکی از شرکا ، دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو (UCSF) برنامه خطر ابتلا به سرطان ، از این سرویس استفاده می کند تا نژاد سرطان خود را به بیماران نشان دهد و درباره آن بحث کند.

HealthSpot ، شرکتی که کیوسک های سلامتی توسعه داده است که شامل قابلیت های مراجعه به پزشک مجازی است ، از API Vidyo برای اتصال دستگاه ها بهره می برد. در طی یک ویزیت مجازی ، پزشک می تواند به ضربان قلب بیمار گوش کند ، فشار خون وی را گرفته و با اتوسکوپ متصل به گوش وی نگاه کند ، تا فقط چند دستگاه نام ببرد.

این هنوز منطقه ای است که ویزیت مجازی بیش از یک مراجعه حضوری دارد ، زیرا ، به عنوان مثال ، بازبینی الکترونیکی otoscope بر روی صفحه بیمار و همچنین دکتر نشان داده می شود ، به بیمار اجازه می دهد تا داخل گوش خود را در زمان واقعی ببیند. . این امر توضیح پزشكان در مورد روشها یا شرایط را آسان می كند و بیماران حتی می توانند در مراقبت از خود شریك بیشتری داشته باشند.

4) راحت تر ، خودکار ثبت سوابق

علاوه بر این ، زیرا



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی