قیمت دزدگیر اماکن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دزدگیر اماکن بیسیم و وایرلس دزدگیر اماکن با توجه به قابلیت های آن و اینکه اتصال سنسورهای آن به صورت سیمی است یا بیسیم و اینکه سیمکارتی است یا به خط شهری وصل می شود به دو دسته دزدگیر بی سیم و دزدگیر باسیم تقسیم می شوند.

قیمت دزدگیر اماکن با توجه به امکانات و کارایی آن متفاوت میباشد. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن به لحاظ کیفیت و ویژگی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند و کاربر باید متناسب با نیاز و محیطی می خواهد آن را نصب نماید انتخاب نماید.

انواع دزدگیر اماکن: دزدگیر اماکن سیمکارتی، دزدگیر اماکن بیسیم، دزدگیر اماکن هوشمند، دزدگیر تحت شبکه

بهترین دزدگیر اماکن کدام است؟ دزدگیر اماکن با توجه به برند آن هم دسته بندی می شوند که انواع آنها در زیر نوشته شده است. دزدگیر منزل SFA (یک دزدگیر هوشمند و سیمکارتی با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که ویژگی متمایز آن نسبت به سایر انواع دزدگیر قابلیت اتصال دوربین امنیتی عکسبرداری می باشد)

دزدگیر اماکن کلاسیک (یکی از معروفترین و قدیمی ترین دزدگیر های موجود در بازار ایران که از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار می باشد)

دزدگیر اماکن سایلکس (سایلکس یکی از برندهای خوشنام بازار ایران ایران است که آخرین مدل آن SG8 است و شامل سه زیر مجموعه S، Q و لایت می باشد)

دزدگیر اماکن فایروال (فایروال نیز یکی از برندهای جا افتاده در بازار است که آخرین مدل آن F10 است که تفاوت چندانی با مدل F9 ندارد و فقط رله کنترلی در اختیار کاربر قرار می دهد)

دزدگیر اماکن جی ام کا (جی ام کا با دارای دو مدل 890  و 910 است که وجه تمایز این برند با سایر برند ها دارا بودن بیمه سرقت برای محیط نصب دزدگیر می باشد)

دزدگیر اماکن پایرونیکس (مدل P70 به دلیل قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای اماکن در بازار است)

دزدگیر اماکن هانتر (مدل EX-65 تقریبا مشابه دزدگیر پایرونیکس است و تنها تفاوت آنها در اپلیکیشن می باشد)





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 23 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی