.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مهمترین مفاهیم مرتبط با داده کاوی را می توان مفاهیم زیر دانست:

 

انجام پایان نامه مدیریت | پایان نامه و مقالات مدیریت کلیه گرایش ها

امروزه رشته مدیریت و تحقیقات مدیریتی شامل انجام پایان نامه ها و مقالات مدیریت در دانشگاه نقش تعیین کننده ای را برای دانشجویان برعهده گرفته است، از طرفی واقعا باید گفت که انسانها درباره مدیریت چقدر می دانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را می توان از طریق آموزش، پژوهش و پایان نامه در دانشگاه فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار باید آموخت بنابراین رشته مدیریت در دانشگاه ها هم در بخش آموزش و هم بخش پژوهش شامل مقاله و پایان نامه حائز اهمیت فراوان است. چرا که به گفته بسیاری از دانشجویان انجام پایان نامه نقطه پررنگ تحصیلی آنهاست.

رشته مدیریت در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای گرایش های مختلفی می باشد و هر کدام از این گرایش ها بعضا نیز خود شامل چند گرایش تخصصی تر است. و هم راستا با آن مقالات و پایان نامه های آنها نیز با کمی تفاوت انجام می گیرد اما در مجموع می توان گفت تا حدودی از ساختار پایان نامه ای و روش های تحقیق یکسانی پیروی می کنند. در ادامه با گرایش های مختلف مدیریت در مقاطع مختلف، نرم افزارها و روشهای تحلیل آماری پایان نامه های مدیریت آشنا خواهیم شد و همچنین با برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های برتر جهت آگاهی بهتر شما با موضوعات مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها آشنا خواهیم شد.

 

گرایش‌های مدیریت در کارشناسی ارشد

برخی از مهم‌ترین گرایش‌های رشته‌ی مدیریت را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

مدیریت بازاریابی

هدف‌های رشته مدیریت بازاریابی، مقالات و پایان نامه های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی خصوصاً واحدهای مرتبط با بازار مصرف، جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

پایان‌نامه‌های مدیریتی که در این رشته انجام می‌شوند بیشتر حول محورهای مرتبط با بازار، مشتری، محصولات، شرکت و مواردی مشابه صورت می‌گیرند. البته این گرایش بسیار گسترده بوده و انجام پایان‌نامه‌های آن تنوع بسیار زیادی دارند. که در ادامه به برخی از پایان نامه های انجام شده اشاره شده است.

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع اولویت‌بندی انواع روش‌های بازاریابی بر اساس شاخصه‌های جذب مشتری در شرکت‌های هواپیمایی (مطالعه موردی: شهرستان شیراز)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بخش‌بندی بازار فرش ماشینی بر اساس ترجیحات مصرف‌کننده در شهر تهران ( مطالعه موردی : شرکت فرش سپهر کاشان)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی بازاریابی و اثرات رفاهی سیاست قیمت‌گذاری خرما در استان فارس

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع شناخت و اولویت‌بندی موانع موجود بر سر اجرای استراتژی‌های بازاریابی در شرکت‌ها مطالعه موردی : شرکت کاشی احسان میبد

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی رابطه بین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در هتل‌های تهران

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری به تأمین‌کنندگان خدمات اینترنتی به عنوان ابزارهای توانمند ساز دولت الکترونیک در شهرستان لاهیجان

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع  بررسی اثر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان (مطالعه موردی: شعب پست بانک تهران)

 

مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بین‌المللی

اهداف اصلی رشته مدیریت بازرگانی بین الملل و پایان نامه های آن عبارتند از: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بازارهای بین‌المللی، انجام پایان نامه هایی جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی داخلی و بین‌المللی خصوصاً واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، انجام پایان نامه و مقاله مدیریتی جهت جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی و ورود، توسعه بازار، انطباق فرهنگی ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

همچنین در این گرایش موضوعات پایان‌نامه‌ها بیشتر در ارتباط با بازار و مشتریان در سطح بین‌الملل، انجام پایان نامه هایی مرتبط با شرکت‌های بین‌المللی، حمل‌ونقل و روش‌های پرداخت بین‌المللی و مواردی از این قبیل می‌باشند. در زیر به برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در این حوزه اشاره شده است:

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش مشتری در زمینه کالاهای مصرفی در شرکت دایا (نمایندگی شرکت P&G

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی هماهنگی بین استراتژی‌های سیستم بازاریابی بین‌الملل با نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین‌الملل و تأثیر آن بر عملکرد صادراتی ( مورد مطالعه شرکت‌های مواد غذایی فعال در بورس )

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی نقش راهبردی برند ایران خودرو از نگاه بازاریابی بین‌الملل

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی تأثیر بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی فرآورده‌های دارویی واقع در شهر تهران

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی تأثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل جذب توریست در شهرستان اصفهان برای توسعه اقتصادی صنعت توریسم(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی و تحلیل عوامل افزایش جذب توریست در منطقه آزاد کیش به منظور توسعه اقتصادی منطقه(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع نقش مناطق تجاری در بازرگانی بین‌الملل ایران (مطالعه موردی منطقه آزاد اروند)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع قلمرو و آثارحقوق عرفی بازرگانی در حقوق تجارت بین‌الملل

 

مدیریت بازرگانی داخلی

اهداف اصلی گرایش بازرگانی داخلی، پایان نامه ها، مقالات و پژوهش های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: پایان نامه هایی با هدف افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، پژوهش، مقاله و پایان نامه جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، جمع‌آوری و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل و پایان نامه هایی در جهت ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

موضوعات پایان‌نامه‌های این رشته از پراکندگی نسبتا بالایی برخوردار است. مثلا می‌توان به متغیرهایی از قبیل بازارهای داخلی، روش‌های تصمیم‌گیری مدیران، تأثیرات فرهنگی، رفتار مصرف‌کنندگان اشاره کرد. از جمله پایان‌نامه‌های انجام شده در این رشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تعیین مهم‌ترین عوامل مؤثر بر توسعه بازرگانی داخلی در استان ایلام

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع انتخاب الگوی مناسب برون‌سپاری برای بخش لجستیک داخلی زنجیره تأمین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت مخابرات شهر اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر تفکر انتقادی ( مطالعه موردی: کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد برند کارکنان با رویکرد برند‌سازی داخلی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ایران)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع رابطه عوامل داخلی و خارجی با رفتار کمیته خرید سازمانی

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع الگوی مطالعاتی بررسی نظام بازرگانی خارجی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی و ارائه نظام پیشنهادی مناسب بازرگانی خارجی

 

کارآفرینی

مدیریت کارآفرینی به معنی هوشیاری و آماده بودن افراد برای استفاده از فرصت‌هایی است که کمتر کسی به آن می‌اندیشد. هدف این دوره، پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های آن آموزش افراد برای کسب آمادگی برای حضور فعال در بازار کار با اتکا به خود و منابع اطراف فرد در بخش‌های خصوصی و عمومی است. اگر دانشجویان کارآفرینی دارای تجربه فعالیت در ارگان‌های خصوصی و دولتی و عمومی ‌باشند، دروس این رشته برایشان بسیار جذاب خواهد بود.

به دلیل اینکه کارآفرینی یک‌رشته‌ی میان‌رشته‌ای است، موضوعات پایان نامه های آن می‌تواند بسیار گسترده باشد. از جمله پایان‌نامه‌هایی که در این زمینه انجام شده اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع تأثیر شایستگی همکاری بر عملکرد سازمانی با محوریت عملکرد توسعه محصول جدید: مورد مطالعه شرکت‌های فعال درزمینه­ فناوری اطلاعات (سخت‌افزار)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر ارزش برند کارآفرینانه در کسب­وکار­های کوچک و متوسط

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر رهبری کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فرهنگ کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی ربط، شهرستان سردشت

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با کارآفرینی روستای (مطالعه موردی:روستای شهرستان کرمان)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع واکاوی اصول و آرمان‌های توسعه پایدار در فعالیت‌های کارآفرینان استان کرمانشاه با تأکید بر کارآفرینی اجتماعی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی مؤلفه­های تأثیر­گذار بر کارآفرینی زنان روستایی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع موانع قانونی توسعه کارآفرینی در صنایع غذایی (مطالعه موردی شرکت‌های کامبیز و مهیا پروتئین)

 

مدیریت دولتی

دانشجویان رشته مدیریت دولتی و افرادی که پایان نامه های خود را در این زمینه انتخاب می نمایند، برای مشاغلی چون کارشناس اداری، کارشناس آموزشی، کارشناس تشکیلات و روش‌ها، طبقه‌بندی مشاغل، برنامه‌ریزی نیروی انسانی، سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، کارشناسی امور کارکنان و ... آماده خواهند شد. در این گرایش، مقالات و پایان نامه هایی در رابطه با مباحث مرتبط مدیریت به صورت کلان بررسی می‌شوند، زیرا ذی نفع آن سازمان خاصی نیست و طیف گسترده‌ای از افراد جامعه و سازمان‌ها تحت تصمیمات مدیران دولتی قرار می‌گیرند.

پایان‌نامه‌هایی که در زمینه مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند اغلب در موضوعات مرتبط با عناوین، زیربخش­ها و مباحث ارائه شده در دروس دانشگاهی رشته مدیریت دولتی می‌باشند. از جمله این پایان‌نامه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع طراحی و تبیین الگوی انطباقی مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی (مطالعه موردی: وزارت صنایع و معادن)

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی شکاف بین انتظار و ادراک مؤلفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر در مراکز توان‌بخشی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهر گرگان از دیدگاه کارکنان با استفاده از رویکرد فازی در سال1390- 1389.

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی عوامل بازدارنده آینده نگری در تصمیم‌گیری از دیدگاه مدیران شاغل به تحصیل در دوره‌های بهبود مدیریت مرکز آموزش مدیریت دولتی

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر قابلیت‌های استراتژیک اساتید بر استراتژی‌های مدیریت منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مازندران

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع مقایسه رفتارهای مدیریت خطر مدیران و مربیان باشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان آمل

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت بر کارآفرینی کارکنان سازمان‌های دولتی شهرستان سمیرم 

 

مدیریت صنعتی

صنعت هر كشور بدون شك از جمله مهم‌ترین اركان توسعه پايدار در عرصه‌های مختلف آن كشور محسوب می‌شود و یکی از عوامل موفقیت در بسیاری از صنایع استفاده از مدیران فارغ‌التحصیل و دانش‌آموخته‌ی مدیریت صنعتی است. در این رشته دانشجویان آموزش‌ها، پژوهش، مقاله و پایان نامه را به منظور مدیریت صنایع مختلف دنبال می نمایند

برخی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در کارخانه سیمان صوفیان

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع نقش منطقه آزاد تجاری-صنعتی سرخس در ایجاد اشتغال مواد

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی و سنجش میزان تأثیر محرک‌ها و موانع به‌کارگیری سیستمهای یکپارچه اطلاعات منابع سازمان، در مؤسسات صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع طراحی مدل جامع مدیریت نوآوری و امکان‌سنجی اجرایی آن در سازمان‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر سیستم مدیریت برند و تأثیر آن‌ها بر عملکرد سازمان. مورد مطالعه: شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی مشکلات و موانع موجود در مسیر ارتقای شغلی زنان به سطوح مدیریتی در سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی نقش مشارکت مدیریت میانی در ساخت استراتژی و تأثیر آن در عملکرد سطح وظیفه‌ای سازمان‌های صنعتی (مورد کاوی شرکت فولاد خوزستان) 

 

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی یعنی کار کردن با افراد، به‌گونه‌ای که این افراد با رضایت و به میل خود، اهداف سازمان را محقق سازند؛ در واقع مدیریت منابع انسانی شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمند یابی و جذب، آموزش و حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. رشته و گرایش مدیریت منابع انسانی که تا حدی به گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی در رشته علوم تربیتی نزدیک است در حوزه پایان نامه نیز مشابهت زیادی دارند.

در ادامه نمونه‌هایی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در رشته مدیریت منابع انسانی را مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی اثرات استراتژی‌های منابع انسانی در برنامه‌ریزی راهبردی سازمان بیمه خدمات درمانی

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع تبیین مدل تعالی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع طراحی الگوی ممیزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و آزمون آن در صنایع نفت ،پتروشیمی و فولاد ایران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی رابطه بین ابعاد مدل شایستگی منابع انسانی(HRCM)و مدل تعالی منابع انسانی(HREM)در شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع ارتباط بین انعطاف‌پذیری منابع انسانی و خلق ارزش در سازمان (مورد مطالعه:صنعت بیمه در ایران)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی بر نوآوری از نظر کارکنان و کارشناسان با تأکید بر نقش واسطه‌ای مدیریت دانش در اداره کل مالیات بر ارزش‌افزوده شهر تهران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر استراتژی‌های توسعه‌ی منابع انسانی بر رفتار نوآورانه (مورد مطالعه کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و برآورد نیروی انسانی آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی فاطمیه (س) با استفاده از روشWISN

 

مدیریت مالی

مدیریت مالی قبل از سال 1388 به عنوان یکی از گرایش‌های مدیریت بازرگانی به حساب می‌آمد و پس از آن سال به یکی از گرایشات مستقل مدیریت تبدیل شد. فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت مالی، با تسلط بر مباحث نظری مدیریت مالی و انجام مقالات و پایان نامه های مدیریت مالی در حوزه‌های مختلفی مالی آماده‌ی فعالیت می‌شوند. از جمله این حوزه‌های می‌توان به سرمایه‌گذاری و بانکداری، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی (ارائه روش‌های نوین مالی) تأمین مالی و اعتباری اشاره کرد.

پایان‌نامه‌های حوزه مدیریت مالی نیز همان‌طور که از نام آن مشخص است در حوزه‌های مالی و مباحث مرتبط با آن ارائه می‌شوند. از جمله پایان‌نامه‌های مدیریت مالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تحلیل مدیریت دارایی و بدهی با رویکرد تصمیم‌گیری گروهی چندهدفه فازی

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نقش محافظه‌کاری حسابداری در خطای مدیریت در پیش‌بینی سود

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر همسویی استراتژی کسب‌وکار و فن‌آوری اطلاعات بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی اثرات اجرای سیستم اطلاعات مدیریت مالی بر عملکرد مدیران مالی شرکت‌های مخابرات ایران با استفاده از متد سلسله مراتبی تحلیلی (AHP)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر تأمین مالی به هنگام بر عملکرد اجرائی طرح‌های بزرگ برق آبی کشور در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (حوزه آبگیرخلیج فارس غرب و جنوب غرب کشور)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع اثر حاکمیت شرکتی بر عملکرد با تأکید بر مدیریت ریسک جامع در شرکت‌های بیمه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تبیین ارتباط بین استراتژی خرید ،مدیریت زنجیره تأمین و عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی شرکت گلدیران)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد مالی از روش DEA (مطالعه موردی شعب تهران و مناطق آزاد بانک توسعه صادرات)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نظارت مالی دولت در سازمان‌های دولتی و نقش آن در بهبود مدیریت سازمان

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی نقش مدیریت مالی الکترونیک در بازار سرمایه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر ویژگی‌های کیفی اطلاعات مالی بر بهبود تصمیم‌گیری‌های مدیران شرکت توانیر

 

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته مدیریت فناوری اطلاعات برای بار اول در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1380 در دانشگاه­های علامه و دانشگاه تهران راه‌اندازی شد. هدف از تشكيل دوره كارشناسي ارشد مديريت فناوری اطلاعات و پایان نامه های آن آموزش نيروي انساني متخصص مؤسسات و سازمان‌های دولتي و خصوصي در بخش مدیریتی فناوری اطلاعات است. به‌عبارت‌دیگر، هدف از پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های مدیریت فناوری اطلاعات، توانمندسازی و تجهیز مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران مرتبط با واحدهای فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرح‌های تحول سازمانی و دانشی می باشد.

نمونه‌هایی از ­پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته:

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدلی برای پذیرش مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات در سازمان‌های منتخب ایرانی

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه فناوری اطلاعات با مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی منتخب

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه بین عوامل تسهیل کننده و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد دامغان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی مقایسه‌ای سنجش عملکرد مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی شاپور با استفاده از الگوی تعالی سازمانی (EFQM)

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارزیابی نظام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری از دیدگاه کارکنان و مشتریان شعب بانک‌های ملی شهر زاهدان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع مدل‌سازی سنجش بهره‌وری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات درشرکت ملی نفت ایران

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدل بلوغ برای حاکمیت بر امنیت اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع رابطه بین بلوغ فناوری اطلاعات و بلوغ مدیریت دانش (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)

 

مدیریت تکنولوژی

موضوعات پایان نامه ها و  مباحث گرایش مدیریت تکنولوژی میان‌رشته‌ای می باشند و از طریق یکپارچه‌سازی علوم پایه، مهندسی و همچنین دانش و روش‌های مدیریت، تکنولوژی را به عنوان عامل خلق ثروت معرفی می‌نماید. در تعریفی دیگر مديريت تکنولوژي به مفهوم مديريت سيستم‌هايي است که به ايجاد، کسب و استفاده از تکنولوژي کمک مي‌کنند.

به عنوان نمونه تعدادی از پایان‌نامه‌های انجام شده در رشته مدیریت تکنولوژی در زیر ارائه شده اند:

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی نگرش‌های مدیریت تکنولوژی در شرکت‌های تولیدی استان اصفهان (صنعت آهن و فولاد)

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع چارچوب تکمیلی پروژه‌های انتقال تکنولوژی با رویکرد مهندسی معکوس

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع اثربخشی مدیریت توسعه تکنولوژی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ارائه روش مناسب گذار (تغییر تکنولوژی) از شبکه‌های فعلی مخابراتی به شبکه‌های نسل بعد برای کشور ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ممیزی مدیریت تکنولوژی با استفاده از اطلس تکنولوژی در کارخانه پلی‌اتیلن زرین نقش شیراز

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی موانع انتقال تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک و اولویت‌بندی موانع از طریق MCDM و ارائه راهکارهایی برای حذف این موانع (مطالعه موردی شرکت آپادانا سرام)

  

گرایش‌های مقطع دکتری مدیریت

مدیریت در مقطع دکتری نیز دارای تعدد گرایش می باشد و به طبع آن مقالات و پایان نامه های آن نیز به تفکیک گرایش تا حدودی متفاوت می باشند در ادامه به گرایش های دکترا مدیریت اشاره شده است:

رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی

رشته مدیریت دولتی:

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی

  • مدیریت دولتی با گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی گذاری عمومی

  • مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه

رشته مدیریت صنعتی:

  • مدیریت صنعتی با گرایش مدیریت تولید و عملیات

  • مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تحقیق در عملیات

  • مدیریت صنعتی با گرایش مالی

  • استراتژی صنعتی

  • گرایش مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تولید و عملیات

  • مدیریت تولید و عملیات

مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت تکنولوژی:

  • مدیریت انتقال تکنولوژی
  • مدیریت تکنولوژی

مدیریت مالی:

  • مالی بانکداری
  • مالی بیمه
  • حقوق مالی
  • مالی بین‌المللی
  • مهندسی مالی

کارآفرینی:

  • آموزش عالی
  • توسعه
  • بین‌الملل
  • کسب‌وکار
  • بخش عمومی
  • سازمانی

مدیریت رسانه‌ای:

  • رشته مدیریت آموزشی
  • مدیریت آموزش عالی

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی:

  • مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی
  • مدیریت ورزشی
  • مدیریت راهبردی در سازمان‌ها و رویدادهای ورزشی
  • مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی
  • مدیریت و خدمات بهداشتی و درمانی

مدیریت محیط‌زیست:

  • مدیریت محیط‌زیست
  • حقوق محیط‌زیست
  • اقتصاد محیط‌زیست

 منبع : http://www.arshadyaran.com/1234/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%87%D8%A7

 

برای سفارش کلیک نمایید یا برای همکاری باما از این قسمت اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه مدیریت ,
:: بازدید از این مطلب : 1232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : دو شنبه 8 شهريور 1395
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی