طراحی داخلی به سبک کلاسیک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که گفته شد، تعادل و ظرافت در عناصر سبک کلاسیک کاملا مشهود است و تمام جزئیات دقیق هستند. همه عناصر در این سبک به صورت متقارن و هماهنگ چیده شده اند. استفاده از مواد مرغوب مانند بلوط، چوب ماهون، راش، سرامیک، برنز و مرمر در این سبک رایج است. در دکوراسیون داخلی در کنار مبلمان استاندارد می توان ستون یا نیم ستون، قرنیز، پنجره های بلند و حتی مجسمه قرار داد. رنگ های پایه ای که برای این سبک استفاده می شود اساساً روشن و خنثی هستند. نورپردازی داخلی به سبک کلاسیک برای ایجاد فضایی خاص غیرمستقیم خواهد بود و برای داشتن یک اتاق نشیمن کلاسیک هرگز معجزه نقطه کانونی را دست کم نگیرید، فضاهای گفتگو ایجاد کنید، به فضای رفت و آمد و در نهایت فرش توجه کنید. از اندازه مناسب استفاده کنید.


چگونه یک اتاق نشیمن کلاسیک داشته باشیم؟
اولین قدم در طراحی یک اتاق نشیمن کلاسیک برنامه ریزی است. سعی کنید برنامه ریزی دقیق را شروع نکنید. بسیاری از افراد عناصر مکمل مانند کوسن، لامپ، آثار هنری را دوست دارند که دوست دارند اتاق نشیمن را با این عناصر تکمیل کنند و از این ویژگی ها به عنوان معیار و الگوی انتخاب سبک استفاده کنند. برای یک اتاق نشیمن کلاسیک، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید فضای کف و مبلمان است.

مواد
اگر سبک کلاسیک را برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود انتخاب کرده اید، لذت و احساس اصالت سنگ مرمر، گرمای بلوط و ظرافت روکش طلا و نقره یا گچ کاری های زیبا و ظریف روی دیوارها را دست کم نگیرید، زیرا اینها دکوراسیون منزل شما را تضمین می کنند. . انجام می دهند.

نقطه کانونی
نقطه کانونی اتاق شما جایی است که وقتی مهمانان برای اولین بار وارد اتاق شما می شوند، توجه افراد را به خود جلب می کند. در دکوراسیون کلاسیک، شومینه، آینه بزرگ، پیانو یا آثار هنری بزرگ نقطه کانونی خوبی هستند.

نورپردازی در دکوراسیون کلاسیک
از روشنایی ثابت به تنهایی بالای سر خودداری کنید. اجازه دهید نور طبیعی با انعکاس آینه جلوی پنجره وارد اتاق شود. برخلاف تصور عمومی، اتاق نشیمن کلاسیک نیازی به لوسترهای کریستالی بزرگ و افسانه ای ندارد. در این سبک از چراغ های لوکس متعددی استفاده می شود که نور را به طور یکنواخت پخش می کند و حس خوش آمدگویی را افزایش می دهد.

نقش فرش در اتاق نشیمن کلاسیک
یکی از موارد مهم و ضروری در چیدمان اتاق نشیمن، فرش کلاسیک است. مطمئن شوید که تمام پایه های مبلمان کلاسیک روی فرش است. در حالت ایده آل، هر چهار پایه مبلمان باید روی آن باشد، اما اگر به این صورت چیده نشد، حداقل دو پایه را در جلوی مبلمان روی فرش قرار دهید. اما همیشه به یاد داشته باشید که تمام پایه های عناصر کوچک باید روی فرش باشد.


نکاتی در مورد مبلمان در دکوراسیون کلاسیک
هنگام تصمیم گیری در مورد یک اتاق نشیمن کلاسیک، اول از همه به محل قرارگیری مبلمان توجه کنید و به این فکر کنید که چگونه بقیه دکوراسیون را با مبلمان هماهنگ کنید. مبلمان کلاسیک بزرگترین عنصر یک اتاق نشیمن کلاسیک است، بنابراین مهم است که آنها متناسب با فضا انتخاب شوند. اگر مبلمان از نظر ظاهری حجیم و سنگین و رنگ های به کار رفته در آن تیره است، برای دیوار، فرش و پرده باید چند درجه رنگ روشن تری در نظر بگیرید. از وجود فضای کافی بین میز جلو و مبل و صندلی اطمینان حاصل کنید و مسیری ایجاد کنید تا افراد بتوانند بدون مشکل در اتاق حرکت کنند و البته مجبور نباشند برای صحبت کردن فریاد بزنند.


نقش لوازم و آثار هنری در اتاق نشیمن کلاسیک
اتاق نشیمن بهترین فضایی است که می توانید سلیقه خود را در آن نشان دهید. اگر عاشق کتاب هستید، می توانید از قفسه دیواری استفاده کنید یا هر سانتی متر از دیوار را با آثار هنری بپوشانید. گل های طبیعی و آثار هنری اصیل از ویژگی های دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک هستند.

 

Www.royal-furniture.ir





:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 11 اسفند 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی